Glad påsk!

Glad påsk kära vänner!

Hoppas ni är duktiga och sitter hemma och tänker på Jesus idag. Själv sitter jag och späker mig själv med böcker om arbetsmiljö. Utanför gassar solen, fåglarna kvittrar och snart är det stor picknick i Stadsparken. Men jag, jag sitter hellre här och luktar på 30 år gamla böcker.

Du och jag Jesus, du och jag. (Jesus: Du och jag Malin, du och jag.)

Hoppas ni får en härlig vårhelg!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Glad påsk!

  1. catrin says:

    Glad påsk till dej, min kära lilla molntuss! Otroligt gölligt lamm.
    Jag tänker på Jesus idag. Bara på Jesus. Fick ditt brev igår!! TACK, I love u x 1000.
    kram&puss & lycka till med plugget!

Leave a Reply

