Ledsen bläckfisk

Vi har en ledsen bläckfisk i vårt badrum. Och det är inte så konstigt egentligen, jag skulle också vara ledsen om jag hade tappat 6 av mina armar. Nu har jag ju bara två och det känns helt okej, men det är ju för att jag aldrig har haft 8. Då skulle jag nog inte plötsligt nöja mig med två.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ledsen bläckfisk

  1. catrin says:

    hehe, spexare där! men, jag tycker inte den ser särskilt ledsen ut. var är den ledsna munnen?!

  2. Johanna says:

    Filosofiskt snack med Sigrid på gång? Hon hade en period när hon blev ack, så upprörd varje gång vi gick till och från dagis. Hon såg nämligen bara arga eller ledsna bilar. Men en dag kom det i alla fall en glad, gammal bubbla förbipruttande!

Leave a Reply

