Mot Norge!

Idag har jag

bekräftat startdatum med min blivande chef. Jippi!

fått ett fint brev som jag ska läsa på flyget på väg till min brevkompis.

fått en spännande avi om rekommenderad försändelse att hämta ut. Det enda jag kan komma på att jag har köpt är klistermärken på Tradera och har svårt att tänka mig att de skulle skickas rekommenderat. Men – om jag bestämmer mig för att gå upp en timme tidigare imorrn för att åka och hämta ut paketet, då är det med största säkerhet just klistermärken i paketet. Men jag tror jag är för nyfiken för att inte göra det, ändå.

inte börjat packa än. Fasar för det för jag vet inte alls vad jag borde ta med mig.

ätit alldeles för mycket godis för min magkatarr. Fy på mig. Nu ska jag vara duktig resten av veckan. Om två veckor ska jag nämligen vara frisk, har jag bestämt.

tittat på Gilmore Girls och börjat längta till julen.

svettats på ett 26 grader varmt kontor (det kanske delvis förklarar längtan till julen).

gäspat en gång i minuten, dels på grund av syrebrist och dels på grund av trötthet.

Men NU ska jag ta mig i kragen och börja packa, för det lär ta sin tid. Och imorrn bär det av till Norge!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

