Buhu

Det här börjar på riktigt bli deprimerande. Den grå himlen och det konstanta regnet har passat mitt humör perfekt idag. Världens längsta dag, världens längsta vecka. Världens sämsta mage och världens jobbigaste diet. Som inte har hjälpt ett dugg, känns det som idag. Jag vet inte vad mer jag ska göra.

Idag är jag världens gnälligaste Malin. Idag hade jag behövt choklad och glass och romcom i mängder, och gärna lite vin också. Idag vill jag ha semester, ligga på en klippa, nybadad med en bok och halvsmälta kakor, dåsa bort i eftermiddagssolen, plocka blommor, gå i skogen, äta sena kvällsmackor med varm choklad och bara vara.

Gnäll gnäll. Buhu.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Buhu

  1. catrin says:

    :(:( snuttis. jag veeet, alltså värsta skitsommaren. Är det samma skitväder i sverige alltså?! helvete. Och din mage. Jävlar vad hemsk den är. Amputera den. krya på dej!!! ❤

Leave a Reply

