Vi ska sy och vi ska sticka…

Hela helgen har jag slitit och spottat och svurit över något som jag inte kan presentera riktigt än, men snart. Jag kan säga så mycket som att det till viss del måste räknas in i nr på 7 min Catrinlista (så långt har jag annars inte kommit än) som var att lära mig grunderna i att sy. Ifall man tror på learning by doing har jag i alla fall börjat knapra på kanterna på nr 7 nu. Och fått en massa nålstick i fingertopparna till på köpet. Men jag är nöjd med resultatet, och det var nog värt allt jobb. Ni får själva bedöma, snart nog.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

