Fina hösthelger

Ibland blir jag bara så stressad över alla tv-serier jag inte hinner se. Det jobbiga är väl egentligen att jag fastnar så lätt. Oftast efter ett avsnitt bara. Och inte bara för bra grejer, utan också för sånt som de flesta skulle klassa som skit. Till exempel Top Model, Bachelor, How I met your mother (idag ännu ett lågvattenmärke – Amazing Race – jag kände: åh! jag vill se hur det går!). Och då blir jag lite stressad, för jag har ju inte tid att se hur det går i exakt alla serier jag råkar se ett avsnitt av på tv. Men jag vet i alla fall vad jag skulle göra ifall jag blev sjukskriven eller av någon annan anledning skulle vara tvungen att vara hemma en längre tidsperiod.

Förra helgen var Catrin här, det var supermysigt. Vädret var fint, människor var glada, vi fick klappa och hålla en kanin som hette Courtney,  

 En söt björn!

Och på fredag kommer Jenny! Jag får ju finbesök på finbesök från Götalaborg. Värsta lyxen.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Fina hösthelger

  1. Jenny says:

    Ska bli fantastiskt Malin!! 🙂

  2. Mem says:

    Jag blir stressad över hur många tv-serier jag faktiskt hinner se. Det blir liksom ganska lite tid över till annat.

Leave a Reply

