Kort inlägg om hur dålig jag är på att skriva

Nu är jag kass på att blogga igen. Delvis mitt fel, delvis min dators. Man hinner liksom tappa både suget och tålamodet när man måste vänta 20 minuter på att komma in på internet. Inte hinner/orkar jag skriva heller, som jag skulle. Har insett att det får bli ett tvåmånadersprojekt istället, då jag har en massa andra saker att ta tag i nu. Bland annat har jag fått i uppdrag av Emma att skriva en recension på en bok, så nu ska här både läsas och skrivas flitigt på något annat under ett par veckor.

Hoppas helt enkelt att ni har mer tålamod med mig än jag har med min dator.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

