Om jag hade pengar…

Har bokat resa till London! 4 1/2 dagar med Catrin i april. Satt och kollade runt bland hotell igår och fascinerades över dåliga recensioner. Hittade ett centralt hotell som var väldigt billigt och lät riktigt bra – tills jag läste recensionerna. “Du skulle kunna laga dig en riktigt god middag av mögelsvamparna som växte i hörnen”, “Intorkat hår och andra suspekta saker i heltäckningsmattan”, “Överkasten hade mörka blodfläckar och personalen var otrevlig”, “Den kontinentala frukosten bestod av tre sorters toast och sylt som också hade möglat”. Nej, det får bli mitt gamla vanliga hotell den här gången också!

När jag väl var inne på hotellsajterna fastnade jag dock. Jag älskar att bo på hotell (om de inte har heltäckningsmatta som det växer mögelsvamp ur förstås), och om jag vann på lotto skulle jag:

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

