Tant-Malin lite för tidigt

I helgen har jag varit på spa med min familj och badat, badat och badat. Jag älskar spa. Jag älskar hotell. Jag älskar min familj. Jag älskar frukostbuffé. Jag älskar havet. Jag älskar att bada. Så i stort sett en alldeles alldeles underbart välgörande och avslappande helg. Vad jag INTE älskar däremot är att få örat fyllt med vatten som vägrar att rinna ut hur mycket jag än hoppar omkring som en dåre på ett ben och skakar med huvudet på sned åt marken som en headbanger med nackspärr. Jag har skapat vaakum, jag har spolat med vatten, jag har sovit med örat fullt av revaxör och bomull (för jag läste på Flashback att vatten kan reagera med vax och skapa en propp), men det klamrar sig fast därinne och gör att jag går runt med nedsatt hörsel och skriker “VAA?” som en gammal tant till höger och vänster (mest till höger, för med vänster öra hör jag rätt okej). Daniel säger att det är som att prata med sin mormor igen.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Tant-Malin lite för tidigt

  1. Amanda says:

    Lyllos Daniel! Jag vill också bo med en tant. Tanter rockar fett!

  2. Esmeralda says:

    Haha:) jag känner igen det där! Hade jättemycket problem med det förrförra sommaren. Satt på föreläsningar på jöken och hörde knappt någonting…
    Men det försvann tillslut, jag köpte någon form av ihåligt ljus på hälsokosten som jag satte mot örat, det sög upp allt innehåll som fanns i hörselgången:)

Leave a Reply

